Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
2020. július 24-én Magyarországon lép fel az Aerosmith. A Pénzcentrum utána nézett, hogy várhatóan mennyibe kerülnek majd a jegyek a koncertre.
A Puskás Arénában lép fel az Aerosmith 2020. július 24-én. A banda legutóbb 1994-ben járt Magyarországon. A jegyárak elég borsosak: az onlineticketshop.hu adatai szerint az állóhely 41 ezer forintba kerül, a kiemelt állójegy 54 577 forint. Az első körbe pedig ezen az oldalon 65 824 forintért vehetünk jegyet.
FRISS! Cikkünk megjelenése után egy olasónk a következőről tájékoztatta a Pénzcentrum szerkesztőségét: "Az Aerosmith koncertjegyeket a funcode.hu fogja árulni. Az onlineticketshop egy túlárazott szolgáltatás, Hollandiából üzemel, azok nem a valós árak." Megnéztük, a funcode.hu-n portálon egyelőre nem nyílt meg a jegyértékesítés. Összehasonlításként, a Deep Purple-re 21900, a Santana koncertre 34900, a Pearl Jam-re 36150 a legdrágább jegy, míg a Slipknot-ra 68500-ért, a KISS-re pedig 450000 (!) forintért juthatnak be a leggazdagabbak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








