Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Csalók próbálják ellopni a gyanútlan vásárlók adatait, amelyekért cserébe kamu Tescó-kuponokat kínálnak. A boltlánc közölte: nincsen semmilyen promóciós akciójuk jelenleg, senki ne dőljön be a csalóknak.
Ismeretlen csalók ismét visszaélnek a Tesco nevével, hamis nyereményjátékot hirdetve próbálnak adatokat kinyerni a gyanútlan vásárlókból. A boltlánc sajtóosztálya felhívta a figyelmet, hogy
Aktuális nyereményjátékainkról minden esetben a hivatalos Facebook és Instagram csatornánkon, valamint a tesco.hu weboldalon adunk tájékoztatást.
A szükséges intézkedéseket a Tesco megtette.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








