A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Az év első nyolc hónapjában 50 milliárd forint folyt be az e-matricákból az útdíjszolgáltatókhoz. A legtöbben megyei, illetve éves jogosultságot vásároltak - tudta meg a Magyar Idők.
Idén az év elejétől szeptember negyedikéig 7,8 százalékkal több e-matrica kelt el Magyarországon, mint tavaly ilyenkor, a bevételek pedig tíz százalékkal nőttek - derült ki a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató által lapunkhoz eljuttatott adatokból. Az értékesített darabszám 9 507 925, míg az eladási érték 50,418 milliárd forint volt.
A növekedés két matricatípusnak köszönhető: az évesnek és a megyeinek. Mindkettő esetében 14 százalékkal több jogosultság kelt el, mint egy évvel korábban. Az éves matrica száma közel 330 ezer, a bevétel 14,3 milliárd forint volt. A megyei matricákból 1 466 364 fogyott, amiből csaknem nyolcmilliárd forintos bevétele keletkezett a szolgáltató cégnek.
A megyék közül szokás szerint Pest megyében kelt el a legtöbb, 863 224 jogosultság, a bevétel ott meghaladta a 4,7 milliárd forintot. Százezernél több matrica Fejérben és Győr-Moson-Sopronban fogyott, hatvanezer és tízezer között tíz megyében forgalmaztak, Baranyában és Veszprémben tízezernél kevesebb kelt el.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok