A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Újabb ellenfele akadhat az Aldinak és Lidlnek; a fapados légitársaság, az easyJet tulajdonosa ugyanis megnyitotta első diszkontáruházát, ahol egyelőre majdnem mindent 25 pennyért árulnak. Amennyiben a húzás bejön, simán elképzelhető a nemzetközi terjeszkedés is.
Stelios Haji-Ioannou, az easyJet fapados légitársaság tulajdonosa, az easyHotel és egyéb "easy"márkák után újabb fába vágta fejszéjét. A fapados-király ugyanis nemrég easyFoodstore néven megnyitotta első diszkontáruházát Nyugat-Londonban - számol be róla a DailyMail.A diszkontáruház a Magyarországon is ismert "eurósboltok", illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül. A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.
A polcokon van egyébként minden, mi szem szájnak ingere: kezdve a legegyszerűbb alapanyagoktól - mint például a cukor, liszt, rizs -, a száraz tésztákon, a levesporokon és a halkonzerveken át, egészen az édességekig.
Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A brit hírportál beszámolója szerint a "fapados" diszkontlánc igazi ellenfele lehet akár az Aldinak és a Lidlnek is, sőt, a jellemzően jóval nagyobb alapterületen működő Tescónak is. Feltételezésük szerint amennyiben bejön az üzleti modell, simán elképzelhető a terjeszkedés is, eminek egyébként örülnének a helyszíni riport során megkérdezett vásárlók is.
Nem ez lenne egyébként a easynél az első eset a (nemzetközi) terjeszkedésre. Arról sem szabad ugyanis megfeledkezni, hogy a légitársaság szárnyai alatt van már például - Budapesten is - fapados hotellánc is, easyHotel néven.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








