Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Stabil maradt az élelmiszer-kiskereskedelem bevétele a Nielsen által mért kilencven kategória értékesítéséből 2012 decembere és 2013 novembere között az egy évvel korábbihoz viszonyítva, a mennyiséget tekintve azonban 3 százalékkal csökkentek az eladások - állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
A forgalom a vizsgált tizenkét hónap alatt változatlanul mintegy 1400 milliárd forintot ért el. A boltok bevétele többek között néhány nagy forgalmú tejtermékből emelkedett, ezek közé tartozott a sajt (2 százalék), a tejföl (1 százalék), a túró (3 százalék) és a vaj (7 százalék).
Értékben szintén nőtt egyes édességek kiskereskedelmi eladása: a táblás csokoládénál 8, az édes keksznél 2, az ostyaszeletnél 7, a pralinénál 3 százalék pluszt regisztráltak a piackutatók.
A bolttípusok közül az értékben mért bolti forgalom legnagyobb hányadát a szupermarketeket és diszkontokat magukban foglaló 401-2500 négyzetméteres üzletek érték el a legutóbbi tizenkét hónap során 37 százalékkal, ez 1 százalékpont növekedést jelent az előző hasonló időszakhoz képest.
A 2500 négyzetméter feletti boltok piaci részesedése változatlanul 29 százalék. A 400 négyzetméteres és kisebb üzletek az összes bevétel 34 százalékán osztoznak. Ebben a szegmensben annyi változott, hogy az 51-200 négyzetméteres boltok részaránya 18 százalékról 17-re csökkent.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








