Sorra nyerik a hamisítási ügyekben indított pereket a világ nagy luxusipari cégei - írja a Napi Gazdaság.
Április végén az Hermes International SCA-nak ítélt meg 100 millió dolláros kártérítést egy New York-i bíróság. A francia vállalat 34 olyan website ellen adott be keresetet, amelyek olyan ikonikus − ámde hamis − termékeket árultak, mint az Hermes selyemsálai vagy luxustáskái.
Néhány napra rá a trendi csizmákat gyártó Uggs anyavállalatának, a Deckers Outdoor Corp.-nak ítéltek meg Chicagóban két perben 686 millió dollárt. Ezen a héten a Burberry Group Plc brit ruházati csoport is a kínai hamisítók internetes hálózata ellen lépett fel. A jellegzetes kockamintával fémjelzett termékek utánzataiból csaknem kéttucatnyi-félét árultak több mint 230 kínai site-on − egy manhattani bíróság ítélete szerint ezért 100 millió dollár jár a brit társaságnak, ugyancsak a netes fizetési rendszerektől elvonva.
Az ítélet azt is kimondta, hogy a Burberryt valamilyen módon magukban foglaló domainneveket át kell adni a cégnek, és arról is rendelkezett, hogy az olyan oldalak, mint a Google, a Facebook vagy a Twitter, nem nyújthatnak szolgáltatásokat a bűnös site-oknak.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








