Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Sorra nyerik a hamisítási ügyekben indított pereket a világ nagy luxusipari cégei - írja a Napi Gazdaság.
Április végén az Hermes International SCA-nak ítélt meg 100 millió dolláros kártérítést egy New York-i bíróság. A francia vállalat 34 olyan website ellen adott be keresetet, amelyek olyan ikonikus − ámde hamis − termékeket árultak, mint az Hermes selyemsálai vagy luxustáskái.
Néhány napra rá a trendi csizmákat gyártó Uggs anyavállalatának, a Deckers Outdoor Corp.-nak ítéltek meg Chicagóban két perben 686 millió dollárt. Ezen a héten a Burberry Group Plc brit ruházati csoport is a kínai hamisítók internetes hálózata ellen lépett fel. A jellegzetes kockamintával fémjelzett termékek utánzataiból csaknem kéttucatnyi-félét árultak több mint 230 kínai site-on − egy manhattani bíróság ítélete szerint ezért 100 millió dollár jár a brit társaságnak, ugyancsak a netes fizetési rendszerektől elvonva.
Az ítélet azt is kimondta, hogy a Burberryt valamilyen módon magukban foglaló domainneveket át kell adni a cégnek, és arról is rendelkezett, hogy az olyan oldalak, mint a Google, a Facebook vagy a Twitter, nem nyújthatnak szolgáltatásokat a bűnös site-oknak.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.