Cliff Burnstein, aki már régóta a Metallica menedzsere, felforgatta a zenekar turné teveit, ezzel azt kívánja elérni, hogy az európai adósságválság miatt ne szenvedjenek el devizaveszteséget. A menedzser aggodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy az euró gyengülésével párhuzamosan, képesek lesznek-e a korábban kiszemelt európai országok megfizetni a zenekart.
Így az eredetileg tervezett 2013-ig tartó európai turné helyett, "európai nyári vakációt" tart a Metallica, ezzel két német fesztivált is sutba dobva. Hasonló lépést fontolgat a menedzser másik zenekara is, a Red Hot Chili Peppers, mely idén ősszel négy év után újra Dél-Amerika irányába vette az irányt. Utóbbi zenekar bevételeinek 75%-a a külföldi turnézásból származik.
A legnagyobb probléma a külföldi turnékkal, hogy a helyi szervezők nem hajlandóak dollárban fizetni, főként igaz ez az európai ügyfelekre. Miután néhány zenekar és azok menedzserei már megégették magukat a 2008-as válság alatt, tanulva az esetből határidős ügyletekkel, fix árfolyamon biztosítják be dollár-bevételeiket. Az amerikai zenekaroknak, akárcsak az exportcégeknek a gyenge dollár kedvez, hiszen a devizabevételeik így sokkal többet érnek dollárban, melyben költségeik jelentős része felmerül - nyilatkozta Bill Zysblat az RZO Productions partnere, aki a Rolling Stones és a Police zenekarok európai turnéit szervezte.
Az amerikai zenekarok menedzserei az európai fizetőeszköz gyengülésével egyidejűleg olyan országok felé kezdtek el kacsintgatni, ahol sokkal erősebb a helyi fizetőeszköz, ilyen régiók többek között Dél-Amerika, Délkelet-Ázsia és Ausztrália. (Amint az a lenti ábrán is látható, az utóbbi két évben az euróval szemben több mint 10%-ot erősödött a dollár, míg az ausztrál dollárral szemben közel ugyanekkora mértékben veszített értékéből az amerikai fizetőeszköz.) Burnstein egyébként a Coca-Colahoz, mint amerika leghíresebb exporttermékéhez hasonlította a zenekarijait, melyeknek a legjobb piacokat kell célba vennie. A menedzser szerint a legfőbb cél most Indonézia meghódítása.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml