Szeptember elején ún. Húsgarancia programot indított a Tesco Magyarországon. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az áruházlánc üzleteiben vásárolt friss húsra 24 órás minőségi garanciát vállalnak, amelynek keretében a vásárlóknak a termék árának dupláját fizetik vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.
A most induló Húsgarancia program keretében 24 órán belül, blokk ellenében a friss húsáru árának dupláját fizeti vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.A Tesco idén elindította Húsakadémia képzését, melynek keretében rendszeres, többszintű oktatást kapnak a húspultban dolgozó munkatársaik, és elsajátítanak minden tudnivalót a friss húsok kezelésével kapcsolatban.
Az áruházlánc közleménye szerint a Tesco havonta mintegy 1800 tonna baromfit és 1500 tonna sertéshúst vásárol hazai termelőktől. A beszállítók köre folyamatosan bővül, jelenleg 20 partner szállítja ezt a mennyiséget.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








