A világ legnagyobb közösségi vásárlós multija hazánkban és a környező országok piacán terjeszkedne. Egy időben lépne be a piacra Csehországban és Szlovákiában. Az azonban még kérdés, hogy a felvásárlást vagy a piaci versenyt választja-e - írja az Index.
A Groupon már jelen van a régió szinte valamennyi országában, Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot kivéve. A hírportál információi szerint a társaság már felvette a kapcsolatot a legnagyobb piaci szereplőkkel és találkozót kezdeményeztek, hogy előkészítsék a terepet maguknak. Csehországban állítólag felvásárlási ajánlatot is tettek a nagyobb szereplőknek, mert egyelőre az a piac tűnik a legfontosabbnak, legnagyobb ütemben fejlődőnek.
A helyi cégek viszont féltve a nehezen megszerzett piacukat megpróbálnak összefogni a multi ellen. A három ország piacvezetői közösen szeretnének fellépni a Groupon terjeszkedése ellen, tennék ezt szoros együttműködéssel, közös ajánlatokkal.
A társaságnak nem lesz könnyű dolga, hiszen mindhárom országnak megvan a maga piacvezetője; hazánkban ez minden bizonnyal a Bónusz Brigád. A társaság egyik lehetősége, hogy az egyik nagy szereplőt környékezi meg és felvásárolja. A másik, hogy saját maga lép be a piacra és felveszi a versenyt a régiót egyelőre uraló vállalkozásokkal.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza