13 °C Budapest

Törzsvásárlói kártya: a Szigeten már bevált, jön a folytatás

2010. november 20. 17:02

Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza újszerű, elfogadóhelyek széles skáláját felvonultató törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövidtávon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.

A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói- és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011. elején megjelenik a magyar piacon.

Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.

A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is. A vállalkozás nem csak technológiájában, hanem "tartalmában" és marketingjében is 21. századi. "Az egyedülálló törzsvásárlói rendszer olyan termékeket, szolgáltatásokat kapcsol majd össze, amelyek a célcsoport fogyasztási szokásain túl nem állnak kapcsolatban egymással, így egyedülálló, igen vonzó lehetőségeket tartogat a kártyatulajdonos fiatalok számára. Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál - a mozitól kezdve, a mobiltelefonon át, a kozmetikai szalonokig." - nyilatkozta Dr. Balázs Csaba, az econet.hu igazgatóságának elnöke.

A készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget fesztiválokon is idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva.

 

Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?