Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza újszerű, elfogadóhelyek széles skáláját felvonultató törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövidtávon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.
A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói- és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011. elején megjelenik a magyar piacon.
Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.
A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is. A vállalkozás nem csak technológiájában, hanem "tartalmában" és marketingjében is 21. századi. "Az egyedülálló törzsvásárlói rendszer olyan termékeket, szolgáltatásokat kapcsol majd össze, amelyek a célcsoport fogyasztási szokásain túl nem állnak kapcsolatban egymással, így egyedülálló, igen vonzó lehetőségeket tartogat a kártyatulajdonos fiatalok számára. Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál - a mozitól kezdve, a mobiltelefonon át, a kozmetikai szalonokig." - nyilatkozta Dr. Balázs Csaba, az econet.hu igazgatóságának elnöke.
A készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget fesztiválokon is idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








