Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza újszerű, elfogadóhelyek széles skáláját felvonultató törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövidtávon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.
A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói- és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011. elején megjelenik a magyar piacon.
Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.
A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is. A vállalkozás nem csak technológiájában, hanem "tartalmában" és marketingjében is 21. századi. "Az egyedülálló törzsvásárlói rendszer olyan termékeket, szolgáltatásokat kapcsol majd össze, amelyek a célcsoport fogyasztási szokásain túl nem állnak kapcsolatban egymással, így egyedülálló, igen vonzó lehetőségeket tartogat a kártyatulajdonos fiatalok számára. Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál - a mozitól kezdve, a mobiltelefonon át, a kozmetikai szalonokig." - nyilatkozta Dr. Balázs Csaba, az econet.hu igazgatóságának elnöke.
A készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget fesztiválokon is idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








