8 °C Budapest

Törzsvásárlói kártya: a Szigeten már bevált, jön a folytatás

2010. november 20. 17:02

Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza újszerű, elfogadóhelyek széles skáláját felvonultató törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövidtávon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.

A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói- és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011. elején megjelenik a magyar piacon.

Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.

A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is. A vállalkozás nem csak technológiájában, hanem "tartalmában" és marketingjében is 21. századi. "Az egyedülálló törzsvásárlói rendszer olyan termékeket, szolgáltatásokat kapcsol majd össze, amelyek a célcsoport fogyasztási szokásain túl nem állnak kapcsolatban egymással, így egyedülálló, igen vonzó lehetőségeket tartogat a kártyatulajdonos fiatalok számára. Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál - a mozitól kezdve, a mobiltelefonon át, a kozmetikai szalonokig." - nyilatkozta Dr. Balázs Csaba, az econet.hu igazgatóságának elnöke.

A készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget fesztiválokon is idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva.

 

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem