Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A Germanwings új, háromféle tarifán alapuló árstruktúrát vezetett be. A német diszkont légitársaság utasai ezentúl a "Best", a "Flex" és a "Basic" tarifák közül tudják kiválasztani a számukra legmegfelelőbbet a www.germanwings.com honlapon.
"Best" tarifa
Az új "Best" tarifa egyértelmű árelőnyt jelent az utasok számára. Különlegessége, hogy a kedvező jegyár és néhány kiegészítő szolgáltatás egyetlen csomagban egyesül. A "Best" tarifa a repülőjegy, az ülőhely-foglalás, egy darab feladott poggyász és egy fedélzeti snack árát tartalmazza. Ezen tarifa előnye, hogy az utasok a kiegészítő szolgáltatásokhoz 25%-kal kedvezőbb áron juthatnak hozzá.
"Flex" tarifa
A korábban díjmentes ülőhely-foglalást és az első poggyász díjmentes feladását tartalmazó "Flex" tarifa további kiegészítő szolgáltatással bővült. Az új árstruktúra szerint a "Flex" tarifát választó utasok egy snack és egy ital elfogyasztására jogosultak a fedélzeten. Az utasok továbbra is dupla mérföldet kapnak a Boomerang Club törzsutas programban. A repülőjegyek átfoglalására extra költség nélkül nyílik lehetőségük, míg a foglalás lemondása esetén 25 euró fizetendő.
"Basic" tarifa
A "Basic", vagyis az alap tarifa változatlan maradt. Az olyan kiegészítő szolgáltatásokat, mint pl. az előzetes ülőhely-foglalás, vagy poggyász feladás a repülőjegyen kívül, külön kell foglalni. A fedélzeten elfogyasztott étel és ital pedig külön díj ellenében rendelhető.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.