Közel 5 milliárd forintért, mintegy 5 ezer tonna virslit adtak el a boltokban tavaly november-decemberben, a Nielsen piackutató vállalat adatai szerint. Így a karácsony-szilveszteri időszakra az éves mennyiség 19 százaléka jutott.
Az ünnepi szezonban némileg olcsóbb lett az önkiszolgálással eladott virsli tavaly is, egy évvel korábban is. Ennek egyik oka, hogy ilyenkor megnövekszik a láncok saját márkás termékei iránti kereslet. Amíg egy kilogramm virsli mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára múlt év szeptember-októberben 982 forint volt, addig november-decemberben 970 forint.
Ha az egész évet tekintjük: A virsli éves kiskereskedelmi forgalma meghaladta a 27 milliárd forintot 2008. november-2009. októberben. Ez 9 százalékkal több, mint az előző hasonló időszakban.
Mennyiségben a bolti eladás stabilan évi 27 ezer tonna körül alakult, mindkét tizenkét hónapos periódusban.
Az önkiszolgáló eladás részaránya megint emelkedett. Ez a forma viszi el a virsli kiskereskedelmi forgalmának ma már több mint háromnegyedét, mind értékben, mind mennyiségben.
Figyelemre méltó a kereskedelmi márkás termékek magas részaránya. A virsli bolti eladásából 36 százalék jutott a láncok saját márkáira, tavaly szeptember-októberben, mennyiséget tekintve; idén a hasonló periódusban pedig 37 százalék.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Megállt a virsli-eladás koncentrálódása. Hipermarketre az eladott mennyiség 36 százaléka jutott 2008. november-2009. októberben, ahogyan egy évvel korábban is. Az ünnepi időszakban viszont megugrott a hipermarket forgalma, és részaránya 40 százalékra
A főleg szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres csatorna mutatója stabilan 38 százalék. Az ünnepi időszakban viszont megugrott a hipermarket forgalma, és részaránya 41 százalékra emelkedett tavaly november-decemberben, ahogyan egy évvel azelőtt is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre