Balsai István nem érti a kormányt, az ellenzéki politikus értetlenül áll az előtt, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság kártyaalapú jogosítványok gyártására vonatkozó 250 millió forintos megbízását miért egy Seychelles szigeteken bejegyzett offshore cég nyerte el.
A képviselő elmondta, hogy negyedmilliárd forintot vesz el az adófizetők pénzéből az, hogy egy mostanáig offshore tulajdonú cég, a Techno-Progress Kft. gyárthatja a magyar jogosítványokat.
A politikus szerint a jogosítványgyártásról szóló tender lezárulta után egy napon belül 25 millió forintért vásárolta meg a céget a Gyurcsány Ferenc érdekköréhez tartozó Erdős Ákos tulajdonában lévő Állami Nyomda Nyrt.
Balsai szerint a kormányt nem zavarja, ha offshore cégeken keresztül bonyolíthatja az ügyeit, ezzel számolatlanul juttatja pénzhez a hozzá közel állókat az utolsó pillanatokban is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








