A lapraszerelt bútorok összerakása első látásra könnyűnek tűnhet, azonban a statisztikák szerint komoly sérülést okozhat.
A "Do it Yourself", azaz a "Csináld magad" bútorépítés komoly veszélyeket tartogat. Egy brit felmérés szerint a felnőttek 10 százaléka sérült már meg akkor, amikor egy szekrényt, asztalt, vagy más bútort próbált meg otthon összerakni.
A sérülések 6 százaléka olyan súlyosnak bizonyult, hogy kórházi ellátásra volt szükség- áll az Ask Jeeves közvéleménykutató cég felmérésében. A cég szóvivője szerint az ilyen lapraszerelt bútorok a modern háztartást testesítik meg, és igencsak hozzájárulnak az olyan óriási lakberendezési áruházláncok sikeréhez, mint az IKEA vagy a Kika.
Ugyanakkor az ilyen bútorok összeszerelése sokszor csak első pillantásra tűnik könnyűnek: egy nagyobb szekrénnyel akár fél napot is elbajlódhatunk, ráadásul vannak olyan termékek, amelyek összeszereléséhez műszaki érzék és tapasztalat is szükséges.
A népszerű lakberendezési üzletek egyik titka a viszonylag alacsony ár: azzal, hogy lapraszerelt bútorokat vásárolunk, nem kell megfizetnünk az összeszerelés költségét. Ráadásul sokkal egyszerűbb és olcsóbb így szállítani a termékeket.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Más haszna is van azonban az ilyen termékeknek. A felmérés adatai azt bizonyítják: a nők 27 százaléka kimondottan előnyösnek találja, ha egy férfi össze tudja szerelni a bútorokat.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








