Az idei nyár végéig már több mint egymillióan, mintegy huszonötmilliárd forint értékben fizettek a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány által kibocsátott kedvezményes üdülési csekkel - adta hírül a Napi Gazdaság.
Az országban már több mint tízezer elfogadóhelyet találni és a statisztikák alapján egyre többen használják fel a kedvezményes üdülési csekkeket. Az elmúlt év hasonló időszakában hétszázezren éltek ezzel a lehetőséggel, körülbelül 19 milliárd forintot költve üdülésre. Idén csak a szálláshelyekért és a vendéglátóhelyek szolgáltatásaiért fizettek 18 milliárd forint értékben üdülési csekkel.
A sport- és fürdőszolgáltatásokért 2,5 milliárdot, a közösségi közlekedésért 1,7 milliárdot, az utazási irodák szolgáltatásiért 1,4 milliárdot, kulturális szolgáltatásokért 800 milliót, egészségmegőrzésért pedig 600 millió forintot fizettek üdülési csekkel az emberek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








