Bajban vannak a Makó környéki hagymakertészek, akik optimista várakozásokkal tekintettek az őszi értékesítések felé, a jó időjárásnak köszönhető, az átlagnál bőségesebb és jobb minőségű termést azonban alig tudják eladni a Délmagyarország információi szerint.
A magyarországi termés iránt visszaesett a külföldi kereslet, a hazai piacot pedig válsághangulat jellemzi, a termelők így a korábban remélt 400 forintos ár felét kapják csak meg, és már az is szerencse, ha egyáltalán értékesíteni tudják a terméket.
A hazai üzletláncok többségében a vásárlók az év legnagyobb részében kénytelenek beérni főként kínai és spanyol termékekkel, a Makó környéki fokhagyma ugyanis világszerte kedvelt, így mintegy 70%-a külföldre kerül.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








