Az év elején a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) a Szonda Ipsos kutatása alapján arról számolt be, a felnőtt lakosság negyede jut saját bevallása szerint illegálisan zenéhez, vagyis CD-t, DVD-t, másol, fizetés nélkül tölt le zenét az internetről. A Mahasz 2008. évi összesített eladási adatai alapján a Népszabadság azt vizsgálta, hogyan viszonyul a hagyományos eladás a fizetős zeneletöltéshez.
Egyelőre úgy tűnik, a legális letöltés nem veszi fel a versenyt a hagyományos értékesítéssel, ugyanis míg a hanglemezpiaci szereplők szerény becslések szerint is több százmillió forintos forgalomkieséssel számolhatnak, addig a teljes tavalyi legális internetes és mobil letöltési forgalom kevesebb, mint 189 millió forint. Ha vásárolunk tehát, akkor már inkább hanghordozót veszünk, ebben egyébként vélhetően nagy szerepe van a hipermarket-láncok folytonos párszáz forintos akcióinak.
A hagyományos hanghordozók 2007. évi összesített forgalma megközelíti az 5,14 milliárd forintot, amely 7,4 százalékkal alacsonyabb az előző évinél (ez forintban mérve meghaladja a 400 millió forint. Eközben a legális letöltés 82 százalékos növekedést produkált, azonban ez forintban mérve csupán 85 millió forintot jelent. A teljes piac összességében tehát 5,8 százalékkal csökkent az elmúlt év végére. Tavaly egyébként a fizetős internet és mobil zenei tartalom 51 százalékát a csengőhang-letöltések tették ki, melyek nem hozzáférhetőek hagyományos hanghordozón.

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.

Brutális árcsökkenést jelentett be a Lidl: ezek a termékek akár 29 százalékkal is olcsóbbak lehetnek
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.

Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


