Miskolc a városok közti verseny első állomása, 1 millió forint a tétMájus 31-én, Miskolcon indul el a Groupama Biztosító Zrt. idei Zöld Mozgalmának eseménysorozata "Mozdulj a városért!" címmel. A programhoz az elmúlt évhez hasonlóan csatlakozott Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata. 2007-ben az "1 millió pedálfordulatért 1 millió forint" versenyben a városlakók már derekasan helyt álltak, az akkor elnyert támogatást kerékpártárolók kihelyezésére fordították. A május 31-én, a Szinva teraszról, 12.00 órakor rajtoló 2008-as esemény fővédnöke Fedor Vilmos alpolgármester.
A Groupama az idén ismét öt vidéki nagyvárosban, izgalmas eseményekkel várja a mozogni, kikapcsolódni vágyókat. A játékos sportversenyben az öt helyszín közül az nyerheti el az 1 millió forintos fődíjat, ahol a legtöbben teszik meg az 5 km-es távot kerékpárral vagy gyalogszerrel, illetve bármilyen emberi erővel "meghajtott" eszköz segítségével.
A Groupama Biztosító 2006-ban határozta el, hogy megalapítja a Zöld Mozgalmat, a kezdeményezés célja, hogy évről évre országszerte megmozgassa a családok apraját-nagyját az egészséges életmódra buzdítva. Ebben az évben is öt vidéki nagyváros a helyszín, Miskolcnak Győrrel, Nyíregyházával, Péccsel és Szegeddel kell ringbe szállnia a fődíjért.
A "Mozdulj a városért!" játékos sportverseny-felhívás szerint 2008-ban a városok egymással vetélkednek: az a város kapja meg az 1 millió forintos fődíjat, amelyikben az összlakossághoz mérten, a legnagyobb számú résztvevő teszi meg az 5-km-es távot, kizárólag emberi erővel "meghajtott" eszközzel. Ez lehet kerékpár, gördeszka vagy tetszőlegesen kialakított, a versenyzők találékonyságára bízott, bármilyen más "jármű", természetesen gyalogszerrel (futva, sétálva) is teljesíthető a táv. Az, hogy végül ki nyeri meg a fődíjat, csak az országjáró programsorozat végén, 2008 szeptemberében, a díjátadó ünnepségen derül ki.
"Tavaly már láttuk, a miskolciak nagyon szívesen jönnek el a programjainkra, és bízom benne, hogy nagy kedvet éreznek az idei játékos megmozdulásunkhoz is. Szurkolunk, hogy sikerüljön a legtöbb résztvevőt mozgósítaniuk, amivel a Legaktívabb Város címet is magukénak vallhatnák" - mondta Czövek Katalin, a Groupama Biztosító területi értékesítési vezetője.
2008-ban már második alkalommal csatlakozik Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata a Groupama Zöld Mozgalmához. A tavalyi évben elnyert 1 milliós támogatást a város kerékpártárolók kihelyezésére használta fel, amelyek a sokak által kedvelt kiránduló helyekhez kerültek ki: a Miskolc-tapolcai Barlangfürdő bejáratához, a Népkerthez, valamint Lillafüreden.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A "Mozdulj a városért!" verseny május 31-én, 12 órakor kezdődik a Szinva teraszon, a cél, hogy a másik négy város részvételi arányát meghaladva, minél többen teljesítsék a megadott távot. Az esemény fővédnöke Fedor Vilmos alpolgármester.
"Most nem csak saját egészségükért tehetnek valamit városunk lakói, hiszen ha a szombati versenyre sokan eljönnek, lakóhelyüket is segítik az 1 millió forintos fődíj elnyerésében. A rendezvényen én magam is részt veszek és személyesen is szeretnék mindenkit arra buzdítani, hogy csatlakozzon a mozgalomhoz" - mondta Fedor Vilmos, Miskolc város alpolgármestere, a program fővédnöke.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








