Majdnem 5000 érdeklődő és 8 milliós pótdíjbevétel - még nincs vége, de már eredményesnek bizonyult a BKV Zrt. Blicc Over kampánya. A 2007. október 18-án meghirdetett, a cég kintlévőségeinek behajtására irányuló akció keretében azok a bliccelők, akik a kampány indulását követő egy hónapban rendezik az elmúlt 5 évben keletkezett pótdíjtartozásukat, 20 % kedvezménnyel tehetik ezt meg.
A közlekedési társaság akciójával szeretné felhívni az utasok figyelmét arra, hogy a bliccelés is egyfajta lopás, amellyel a bliccelő a fizető utasokat csapja be közvetetten, azzal, hogy a BKV-nak kárt okoz. Több mint 15 milliárd forintos kintlévőség halmozódott fel a társaságnál az elmúlt években pótdíjtartozásokból. A kampánytól már a meghirdetéskor is azt remélte a BKV, hogy adósai nagyobb hajlandóságot mutatnak majd tartozásuk rendezésére, ezáltal sok esetben elkerülhető lesz, hogy bírósághoz, majd követeléskezelő céghez forduljon.
A kampány eredményesnek bizonyult: a 2007. október 18-a óta eltelt időszakban több mint 5000 érdeklődő kereste meg tartozásának összegéről, a befizetés módjáról érdeklődve a társaságot a 06 (1) 555-7888-as telefonvonalon keresztül. A befolyt pótdíjak összege elérte a 8 millió forintot, november elején pedig volt egy olyan nap, amikor - feltételezhetőn a bérletpénztárakban is elhelyezett tájékoztató anyagoknak köszönhetően - a pótdíjbevétel meghaladta az 1.200.000 forintot!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


