Bár még csak egy hete van forgalomban, a vásárlóknál máris sikert aratott a legnagyobb hazai hipermarket lánc új termékcsoportja, a Tesco Színes. A színesek árusításának forgalma minden várakozást felülmúlt, a Tesco újabb szállítmányokat rendelt a színes termékek beszállítóitól.
Hatalmas forgalmat generáltak a Tesco Színes élelmiszer termékei: az első heti összesítések szerint, az új termékcsoportból a mélyhűtött nudli vitte a prímet. Az első összesítés szerint a Tesco vásárlói az akciós áruból nem kevesebb, mint 19 000 kg-ot, azaz 19 tonnányit vittek haza. Ez egy teljes vasúti hűtőkocsi terhelésének felel meg.
A Tesco Színes élelmiszerek első heti toplistáján olyan további termékek szerepelnek, mint a Pápai Húskombinát által szállított 125 gr-os olasz felvágott, a Pick Szeged Rt. 100 gr-os szalámi mix-e, a Kick energiaital, az Aranynektár Kft. 500 gr-os vegyes virágméze és az 1 kg-os mélyhűtött szilvásgombóc. A vásárlói érdeklődést nyilvánvalóan fokozta, hogy a jó minőségű, tetszetős csomagolású termékeket az áruházakban meg is lehetett kóstolni.
A nagyfokú vásárlói érdeklődés miatt a következő hétvégére az áruházlánc megnövelte a Tesco Színes termékek beszállítóinak leadott rendeléseket. A Tesco Színes termékek részesedése a teljes forgalomból már a bevezetés hétvégéjén meghaladta a 8 százalékot.
A Tesco Színes árucsoport több, mint ezerféle terméke alapvetően négy kategóriára oszlik: a frissárura, a csomagolt élelmiszerekre, azaz szárazárura, a kozmetikumokra és a háztartási vegyi árura. A Tesco tervei szerint a vezető márkák minőségét elérő, de azoknál lényegesen olcsóbb sajátmárkás termékek részesedése a bevezetés végére elérheti a teljes forgalom 12 százalékát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban