A piacvezető internet szolgáltatók újabb akciókkal álltak vagy állnak elő az elkövetkezendő időszakban, hogy újabb ügyfelekre tegyenek szert, még az év vége előtt - írja a Világgazdaság.
Úgy tűnik ma már az egyszerű internet ideje lejárt, egyre többen keresik a több szolgáltatást is magába foglaló termékcsomagokat. A legnépszerűbb, így valószínűleg a fejlődés irányát is mutató termékek az internethez csomagolt hang- és tévémegoldások.
A T-Online legújabb akcióját már meghirdetette augusztus végén, amellett, hogy egyre népszerűbb a korábban már piacra dobott internetalapú televízió szolgáltatás, az IPTV, remélik, hogy év végére elérik a tervezett több 10 ezres előfizetői számot.
Az Invitelt felvásárló HTCC csoport egységes ADSL-termékcsoportot kíván piacra dobni, amiben szerepet kap a kimondottan diákoknak készült ADSL-csomag is.
Az elmúlt évek adatai alapján az utolsó 4 hónap jelentős eladásokat fog produkálni. Ezt a véleményt a UPC Magyarország Kft. is osztja, mivel folyamatosan bővül az otthoni szélessáv-használók köre, így bíznak abban, hogy az augusztus végén piacra dobott akciók nagy sikereket fognak elérni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


