Hatásosnak bizonyultak a legnagyobb telekommunikációs társaságok által indított tavaszi kampányok: a mobilinternetet használók száma ugyanis eléri a több százezer főt, és az adatforgalom is megsokszorozódott a néhány hónapja indult kedvezmények hatására - írja a Világgazdaság.
A mobilinternet terjedését elősegítette, hogy a közelmúltban több tízmilliárd forintért kiépítették a harmadik generációs mobilhálózatot, a HSDPA technológia pedig biztosítja a vezetékes kapcsolat által nyújtott átlagos sebességet. A T-Mobile és a Pannon 72, míg a piacra nemrégiben belépő Vodafone 45 településen van jelen.
Az elmúlt hónapokban a vállalatok mindent megtettek a felhasználók körének bővítése érdekében, hűségnyilatkozattal szinte minden szükséges kiegészítő eszközhöz - USB-modem, netkártya - hozzá lehet jutni ingyen, sőt akár okos telefonokhoz is kedvezményes áron juthattak hozzá a mobilinternet mellett döntő fogyasztók.
Egy átlagos internetezőnek elég a legkisebb tarifacsomagot választani, s csak azoknak van szüksége több gigás letöltési lehetőségre, akik naponta nagyobb mennyiségben töltenek le zenét és filmet az internetről.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


