Hatásosnak bizonyultak a legnagyobb telekommunikációs társaságok által indított tavaszi kampányok: a mobilinternetet használók száma ugyanis eléri a több százezer főt, és az adatforgalom is megsokszorozódott a néhány hónapja indult kedvezmények hatására - írja a Világgazdaság.
A mobilinternet terjedését elősegítette, hogy a közelmúltban több tízmilliárd forintért kiépítették a harmadik generációs mobilhálózatot, a HSDPA technológia pedig biztosítja a vezetékes kapcsolat által nyújtott átlagos sebességet. A T-Mobile és a Pannon 72, míg a piacra nemrégiben belépő Vodafone 45 településen van jelen.
Az elmúlt hónapokban a vállalatok mindent megtettek a felhasználók körének bővítése érdekében, hűségnyilatkozattal szinte minden szükséges kiegészítő eszközhöz - USB-modem, netkártya - hozzá lehet jutni ingyen, sőt akár okos telefonokhoz is kedvezményes áron juthattak hozzá a mobilinternet mellett döntő fogyasztók.
Egy átlagos internetezőnek elég a legkisebb tarifacsomagot választani, s csak azoknak van szüksége több gigás letöltési lehetőségre, akik naponta nagyobb mennyiségben töltenek le zenét és filmet az internetről.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








