Egy szövetségi bírósági határozat szerint mégsem kell a Microsoftnak az Alcatel-Lucent számára 1,52 milliárd dollárt fizetnie zenei szabadalmi jogok megsértése miatt.
Mindkét szabadalom egyébként a zenei fájlok MP3 formátumúvá való átváltásáról rendelkezett. Az Alcatel természetesen egyből fellebbez a döntés ellen, míg a Microsoft szerint az új döntés egyértelműen a fogyasztók győzelmét szimbolizálja.
Sokan attól tartottak, hogy amennyiben a Microsoft ténylegesen veszít ebben a perben, az a többi hasonló licenszet alkalmazó vállalkozás számára is hasonló következményekkel járna. Az Alcatel számára nem ez az egyedüli per, melyet hasonló ügyben indít, idén ezen kívül még öt ilyen perre kerülhet sor, mindegyik számítástechnikai vállalkozások elleni beadvány, így például a Dell, vagy a Gateway.
A bírság egyébként a Microsoft 2003 óta megvalósított globális személyi számítógép értékesítés értékének 0,5 százaléka lett volna.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








