Kötelezettségvállalással zárult a Csigavér 01. Autósiskola Kft. ellen indított eljárás - döntött a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa. Az eljárás alá vont társaság vállalta, hogy a versenytörvény előírásainak megfelelően alakítja át hirdetési gyakorlatát.
A GVH amiatt indított eljárást, mert észlelte, hogy a gépjárművezetők képzésével fogalkozó vállalkozás reklámjaiban és honlapján a "Legjobb ár!", "Motoros oktatás a legjobb áron!", illetve "Iskolánk a ...legmodernebb kocsiparkkal rendelkezik!" szlogeneket használja. Az eljárás megindulását követően azonban a Csigavér tájékoztatta a GVH-t arról, hogy honlapján már nem szerepelnek a kifogásolható állítások. Ezen túl az eljárás alá vont társaság vállalta, hogy többé nem használja a fenti szlogeneket és 60 napon belül módosítja a már közzétett reklámokat is.
A GVH elfogadta a vállalásokat és végzéssel lezárta az ügyet. A versenytörvény szerint ha az ügyfél a versenyfelügyeleti eljárás során kötelezettséget vállal arra, hogy magatartását összhangba hozza a törvény rendelkezéseivel és e módon a közérdek védelme biztosítható, a GVH végzéssel kötelezővé teheti a vállalás teljesítését, anélkül, hogy a törvénysértés megvalósulását vagy annak hiányát megállapítaná. A végzés azonban nem zárja ki, hogy az ügyben a körülmények lényeges változása esetén újabb eljárás kerüljön megindításra. A kötelezettségek teljesítésének ellenőrzése érdekében a GVH utóvizsgálatot fog tartani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


