Kötelezettségvállalással zárult a Csigavér 01. Autósiskola Kft. ellen indított eljárás - döntött a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa. Az eljárás alá vont társaság vállalta, hogy a versenytörvény előírásainak megfelelően alakítja át hirdetési gyakorlatát.
A GVH amiatt indított eljárást, mert észlelte, hogy a gépjárművezetők képzésével fogalkozó vállalkozás reklámjaiban és honlapján a "Legjobb ár!", "Motoros oktatás a legjobb áron!", illetve "Iskolánk a ...legmodernebb kocsiparkkal rendelkezik!" szlogeneket használja. Az eljárás megindulását követően azonban a Csigavér tájékoztatta a GVH-t arról, hogy honlapján már nem szerepelnek a kifogásolható állítások. Ezen túl az eljárás alá vont társaság vállalta, hogy többé nem használja a fenti szlogeneket és 60 napon belül módosítja a már közzétett reklámokat is.
A GVH elfogadta a vállalásokat és végzéssel lezárta az ügyet. A versenytörvény szerint ha az ügyfél a versenyfelügyeleti eljárás során kötelezettséget vállal arra, hogy magatartását összhangba hozza a törvény rendelkezéseivel és e módon a közérdek védelme biztosítható, a GVH végzéssel kötelezővé teheti a vállalás teljesítését, anélkül, hogy a törvénysértés megvalósulását vagy annak hiányát megállapítaná. A végzés azonban nem zárja ki, hogy az ügyben a körülmények lényeges változása esetén újabb eljárás kerüljön megindításra. A kötelezettségek teljesítésének ellenőrzése érdekében a GVH utóvizsgálatot fog tartani.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak