Augusztustól kilónként 10-15 forinttal növelik átadási lisztáraikat a malmok, mely szándékát a cégek nagy része már bejelentette a sütőiparnak és a kereskedőknek - írja a Világgazdaság.
Az árnövelést egyértelműen a búzaárak jelentős emelkedése kényszeríti ki, mely mögött a világméretű aszály és készletcsökkenés áll.
A fentiekből természetesen egyenesen következik, hogy a sütőipar jelzései szerint augusztus-szeptembertől a kenyérféleségek és a péksütemények is drágulnak majd.
A takarmányárak emelkedése egyes számítások szerint akár 20%-os emelkedést is előidézhet a húsárakban.
A Pénzcentrum.hu hónapról hónapra jelentkező bevásárló-körképében rendre nyomon követhetjük többek között a liszt dinamikus drágulását, mely év/év alapú felértékelődési listánkat folyamatosan vezeti.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








