Amennyiben április 18-án a magyar-horvát EB-pályázatot hirdeti ki győztesként az UEFA, az előírások szerint annyi szálláshelyet kell biztosítanunk a mérkőzéseknek otthont adó városok 50 kilométeres körzetén belül, amennyi az ottani stadion befogadóképességének 25%-a. Becslések szerint 3-400 ezerrel több vendégéjszakát hozhatna hazánknak az EB - írja a Magyar Hírlap.
A hazai szállodák többsége a döntése előtt mérlegre tette a németországi világbajnokság tapasztalatait is, ott előfordult ugyanis, hogy a FIFA az utolsó pillanatban visszamondta a lefoglalt szobákat.
A csatlakozásnak persze feltételei is voltak: rögzíteni kellett euróban az idei szobaárakat, melyekhez 2012-ben hozzájön még a forint inflációs rátája. Az UEFA előírásai szerint ha valaki nem rajta keresztül érkezik, annak az EB idején 10%-os felárat kell fizetnie az adott szálláshelyeken a szobáért.
Amennyiben egy szállodában nem csak szurkolók, hanem valamelyik csapat tagjai is helyet kapnak, akkor le kell cserélni a reklámhordozókat a nemzeti 11-et szponzoráló cég hirdetéseire.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








