Újfent támadásba lendültek az internetes csalók, a legújabb célpontot a közösségi oldalak jelentik, ezek közül is az IWIW amerikai megfelelője, a MySpace felhasználói estek áldozatául az információgyűjtő férgeknek.
A férgek a MySpace sebezhető pontját kihasználva kicserélik az eredeti linkeket a felhasználói profilokban úgynevezett "phishing site"-okra mutató linkekkel. A cél természetesen a felhasználók személyes adatainak és jelszavainak megszerzése, amelyet úgy érnek el, hogy a linkek egy pornográf oldalra vezetnek, amelyen keresztül a Zango adware bejut az internetfelhasználó gépére.
Amint egy profil megfertőződik (amely általában egy videó letöltéssel és megtekintéssel történik), a linket rögzítik, és az beépül a felhasználó profiljába, amely tovább fertőzi azoknak a felhasználóknak az oldalát, akik rákeresnek arra.
A fertőzött profilok azonban felismerhetőek, általában egy üres QuickTime videó linket tartalmaznak, vagy a fejlécben látható linkből észlelhetjük, hogy már nem a MySpace oldalán vagyunk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








