Online termékvásárlási szolgáltatást indított a Praktiker a karácsonyi vásárlási láz kez-detén. A Praktiker az első barkácsáruház-lánc, amely lehetőséget biztosít az internetes vásárlásra a hazai piacon. Jelenleg 17 ezer termék érhető el a cég website-járól, házhoz szállítást későbbre ígérnek.
A Praktiker az online értékesítési csatornán történő kereskedésével várhatóan jelentősen befo-lyásolni fogja a magyar vásárlási szokásokat a barkácspiacon, illetve jelentős hatással lesz az e-kereskedelem amúgy 26-27 milliárdosra becsült hazai piacára. A Praktiker nem alakul át "klasszikus" online áruházzá, a házhoz szállítást csak hosszú távon ígéri a barkácslánc, amely több millió forintos IT-beruházáson van túl. A cég megújult honlapján található termékkereső szoftver adatfeltöltése jelenleg is tart, a Praktikernél megvásárolható több tízezer lakberende-zési, kertészeti, hobbi és barkácscikk közül már 17 ezer elérhető szöveges és képi formában. Az internetet is használó vásárlók azzal az előnnyel bírnak, hogy otthonukból rendelhetnek termékeket, amit a hozzájuk legközelebb lévő Praktiker áruházban névre szólóan, időpontra félre is tesznek számukra. Az online vásárlást egy call center teszi teljessé, így az is kényel-mesen vásárolhat foteljéből, aki csupán telefonon elérhető.
A barkácsáruház-lánc online rendszere, melynek kapuja a cég website-járól nyílik, teljes mér-tékben hazai Praktiker-fejlesztés, belső programozók munkája. Emiatt a német Praktiker kon-szern magyar leányvállalatának internetes tapasztalatai és teszteredményei döntően befolyá-solni fogják, hogy a Magyarországon kívüli - köztük a németországi - barkácsáruházak mi-lyen módon és mikor vezetik be online szolgáltatásaikat. Az IT-fejlesztések következő állo-mása az lesz, amikor a hazai Praktiker áruházakban a cég website-jára mutató internetes ter-minálokat állítanak fel, hogy a vásárlók az értékesítési helyeken ne csupán a hagyományos reklámeszközökre és eladókra támaszkodhassanak, amikor információkat keresnek a termé-kekről és szolgáltatásokról. A pénztárzónákban pedig a magyar kiskereskedelemben eddig még nem használt, érintőképernyős kasszákat fognak beszerelni a gyorsabb kiszolgálás és megbízható áruellenőrzés érdekékben. Érintőképernyős gyorskasszákat már jelenleg is tesz-telnek nyolc hazai Praktiker áruházban.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Karikó Katalin fontos tanáccsal látta el a jövő kutatóit
- Soha nem látott mértékű forrás a magyar agrárium fejlesztésére
- Keményen beleszállt a neves amerikai gazdasági szakértő a britekbe
- BL-döntős a Fradi: „Köszönjük a közönségnek, hogy belehajszolt minket a győzelembe”
- Kihúzták az ötös nyerőszámait, egyvalaki különösen örülhet
- MNB-elnök: 2030 előtt Magyarország aligha tud csatlakozni az eurózónához – a nap hírei
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


