Súlyosan sérültek a Tesco biztonsági előírásai - ismerte el az áruházlánc egyik egységének vezetője, amikor szembesítették az interneten elérhető videókkal, melyeken az üzletében elhelyezett biztonsági kamerák felvételei láthatók.
A brit egység vezetősége alapos nyomozást ígért, jelenleg ugyanis a YouTube nagyközönsége a bolti szarkák rögzített akcióin és a gyanútlan bevásárlókon szórakozik.
A vezetés kénytelen volt elismerni, hogy a szóban forgó felvételek valóban a zártláncú csatornáról kerültek ki. A hipermarket szóvivője elmondta, hogy rendkívül aggasztónak találják a biztonsági előírások ilyen mértékű sérülését, ezért vizsgálat indul az ügyben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








