Mára szinte senkit nem hat meg, ha egy üzlet kirakatán hatalmas felírat hirdeti, hogy éppen akció van, ugyanis gyakorlatilag mindig ez a helyzet. Ebből kifolyólag a karácsony előtti különleges ajánlatok is vesztettek fényükből. Szakértők szerint az idén is az MP3-as lejátszó lesz a slágertermék, mely jórészt az alacsony árának tudható be - írja Népszabadság.
A GfK adatai szerint tavaly az utolsó két hónapban 380%-kal több MP3-as lejátszó fogyott, mint az azt megelőző 2 hónapban. Természetesen továbbra is a kedveltebb termékek táborát erősítik a DVD-lejátszók, az LCD- és plazmatévék is.
A navigációs rendszerek most állhatnak igazi térhódítás előtt, hiszen a 80 ezer Ft-tól elérhető készülékek már a teljes magyarországi települési adatbázissal is elérhetők.
Az internetes telefonálás előretörésével a Skype-os USB-s telefonok iránt is egyre növekszik a kereslet.
Az ősztől életbe lépő megszorítások és a foci-vb miatt előrehozott TV-vásárlások természetesen éreztetik majd hatásukat a karácsonyi rohamban, a jövőre megszűnő Sulinet kedvezmény azonban felpörgetheti a laptop-piacot, hiszen most lehet utoljára kedvezménnyel vásárolni.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








