3 °C Budapest

Tesco helyett inkább Lidl?

Pénzcentrum
2006. szeptember 8. 10:30

A kiskereskedelemben a következő néhány évben tovább folytatódhat a hipermarketek térnyerése, ennek dinamikája azonban lassulni fog - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet adatiból.


Amint az az alábbi ábrán is látható, az idei évben a napi fogyasztási cikkek negyedét szerezzük be ebben a bolttípusban, 2010-re pedig 28%-os lehet ez az arány. (Figyelemre méltó, hogy 2000-ben még csak 14%-os volt a hipermarketek részesedése a napicikkek piacán.)

A GfK várakozásai szerint a diszkontok továbbra is lendületben maradnak, 2010-re gyakorlatilag ugyanakkora szeletet hasíthatnak ki a piacból, mint a hipermarketek.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. január 27. péntek
Angelika
4. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?