Első látásra semmi okuk nem lehet panaszra a balatoni vendéglátósoknak, a magyar tenger partja ugyanis szinte teljesen megtelt a hétvégére, szállást találni pedig szinte képtelenség volt. Illúziókba persze ne ringassuk magunkat, az illetékesek biztosan találnak valami kifogásolandót, elvégre nem szokás azt mondani, hogy minden tökéletesen alakult.
Arra, hogy ne lehessen szállást kapni a tó partján, már egy évtizede nem volt példa, mostanra azonban minden összejött: jó az idő, megfelelő a vízminőség és gyengült a forint, ami a külföldi vendégek számára olcsóbbá teszi a nyaralást.
A vendégek többsége persze egyelőre magyar, hiszen a német szabadságolások csak a jövő héten kezdődnek azokban a tartományokban, ahol a Balaton általában népszerű.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








