17 °C Budapest

Kishalakra vadászik a Skype

Pénzcentrum
2006. március 14. 13:10

A Skype adatai szerint 75 milliós felhasználói bázisuk 30%-át az üzleti felhasználók alkotják, akik többsége kisvállalkozásban tevékenykedik. Elemzők szerint a VoIP-szegmens szereplői ezen rétegből tudnak még jelentős bevételre szert tenni, ennek megfelelően a szektor úttörője, az eBay által felvásárolt Skype igyekszik tudatosan megcélozni a kisvállalatokat.

 

A Skype fo Business márkanév alatt megjelent szolgáltatás a 10 főnél kevesebbet foglalkoztató cégek számára indult.

 

Elemzők szerint ez a piac azonban rendkívül bizonytalan növekedési lehetőségekkel kecsegtet, sokak szerint ugyanis a rosszabb hangminőség miatt csak a kiemelten árérzékeny minivállalkozások váltanak a közeljövőben internetes telefonálásra.

 

Azt sem szabad azonban elfelejteni, hogy a hagyományos telefontársaságok elsősorban a nagyvállalati és kormányzati ügyfelek igényeit igyekeztek kielégíteni, a kkv-k így könnyen horogra akadhatnak, ha valóban testreszabott ajánlatot kapnak.

EZT OLVASTAD MÁR?