Brit lapinformációk szerint a Tesco az év végéig 13.5 millió fontos beruházás keretében felépíti brit bioüzemanyag gyárát, mely évente 114 millió liter bio-dízelt állít majd elő.
Kezdetben 150 Tesco benzinkút forgalmazza majd a környezetbarát terméket, a saját termelés mellett azonban vélhetően importál is majd a hipermarketóriás.
A lépés mindenképpen jelentősnek számít, hiszen jelenleg még meglehetősen kevés bioüzemanyag fogy Nagy-Britanniában, a Tesco azonban kétségtelenül segíthetne elterjeszteni a környezetkímélő megoldást.
A fenti kedvező hatás mellett brit politikusok kiemelték, hogy a változás egyben piacot jelent a farmerek számára is. Egy brit kormányrendelet szerint egyébként 2010-ig minden üzemanyag 5%-át a biodízelnek kell kitennie az országban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








