Nagy a különbség a kötelező gépjármű-biztosítók kárrendezési ideje között - állítják a megkérdezett márkaszervizek. Néha adminisztrációs hiba, máskor a kártérítési jogalap el nem ismerése, vagy egyszerűen elérhetetlenség a csúszás oka - írja a Világgazdaság
A hosszadalmas kárrendezés a kevésbé tőkeerős szervizek életét keseríti meg erőteljesen. A márkakereskedéssel együttműködő nagyobb műhelyek képesek akár ötvenmillió forint kinnlevőséggel is folytatni az üzletet, erre azonban a kis szervizek nem képesek. A lassan fizető biztosítók ügyfeleit elküldik, vagy valamilyen gyors megoldásra kérik őket. Ilyen lehet a készpénzes kiegyenlítésen felül a casco biztosításra felvett javíttatás, ez esetben a cascóra kifizetett összeget később a balesetben vétkes fél kötelező biztosítója fizeti meg. Az eljárás alatt gyorsabban visszakapja az ügyfél az autóját, ám rengeteg adminisztratív terhet vesz a nyakába. Újabban a piacvezető biztosítók aktív kárrendezési termékeivel is el lehet már kerülni a hosszú kárrendezési procedúrákat. E szolgáltatásnál a biztosító maga jár el a vétkes fél kötelező biztosítójánál és hajtja be a biztosítási összeget. Időközben pedig megelőlegezi az ügyfél autójának javíttatását.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








