A Lidl és az Aldi megjelenésével új helyzet állt elő a hazai kiskereskedelmi piacon, a hard diszkontok árgyilkos üzletpolitikáját pedig a Tesco sem nézeheti tétlenül... A következőkben összefoglaljuk a közelmúlt zavaros történéseit, idézve a hipermarketlánc szóvivőjének legfrissebb, Népszabadságnak adott nyilatkozatait.
A Lidl és az Aldi megjelenésével új helyzet állt elő a hazai kiskereskedelmi piacon, a hard diszkontok árgyilkos üzletpolitikáját pedig a Tesco sem nézeheti tétlenül... A következőkben összefoglaljuk a közelmúlt zavaros történéseit, idézve a hipermarketlánc szóvivőjének legfrissebb, a Magyar Nemzetnek adott nyilatkozatait.
Mint ismeretes, a Tesco a korábbiaknál lényegesen keményebb feltételeket szabott a kiemelt kelet-európai beszállítóinak, akiktől ezentól a szokásos kedvezmények 80%-át előre, a számla kiállításakor kérik. Mivel csak a fennmaradó kisebb rész kerül utólagos elszámolásra, a Tesco szerint jóval átláthatóbbá válik a rendszer.
Ez a fajta árszabás egyébként több nyugat-európai országban is működik és állítólag a Lidl is ilyen rendszerrel dolgozik. A Tesco sem tehet mást, ha áraival versenyképes akar maradni...
A cég szóvivője azon lapértesüléseket azonban cáfolta, melyek szerint a polcfeltőtőket is megsarcolják és csak meghatározott (alig néhány) céget „enged be”.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








