A Google nyerte a márkaháború legújabb felvonását, a brandchannel.com 2,528 fős megkérdezésen alapuló felmérése szerint a világ legbefolyásosabb márkája a Google lett, mely 40% feletti szavazati arányával megelőzte a 38%-ot elérő Apple-t is.
Először került fel a legjobb márkák listájára a Skype, mely 14%-kal holtversenyben harmadik lett a Starbucks-szal.
A dobogósokat az IKEA, a Nokia, a Yahoo, a firefox, az eBay és a Sony követi.
A listát először 2001-ben állították össze, akkor az Apple volt az első, a Google csak a negyedik helyet csípte meg.
Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Nokia lett a listavezető, nyomában az IKEA-val és a Skype-pal. Az Adidas 7., a H&M 9. lett a listán, míg a BMW ötödiknek futott be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


