A Google nyerte a márkaháború legújabb felvonását, a brandchannel.com 2,528 fős megkérdezésen alapuló felmérése szerint a világ legbefolyásosabb márkája a Google lett, mely 40% feletti szavazati arányával megelőzte a 38%-ot elérő Apple-t is.
Először került fel a legjobb márkák listájára a Skype, mely 14%-kal holtversenyben harmadik lett a Starbucks-szal.
A dobogósokat az IKEA, a Nokia, a Yahoo, a firefox, az eBay és a Sony követi.
A listát először 2001-ben állították össze, akkor az Apple volt az első, a Google csak a negyedik helyet csípte meg.
Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Nokia lett a listavezető, nyomában az IKEA-val és a Skype-pal. Az Adidas 7., a H&M 9. lett a listán, míg a BMW ötödiknek futott be.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








