A tavaly szeptemberben bevezetett polcszervíz értelmében a Tesco beszállítói csak a hipermarketlánc által kiválasztott 6 szolgáltatócéggel szerződhetnek árufeltöltésre. Nem meglepő módon, a kijelölt cégek árai nem éppen alacsonyak...
A hasznot persze, a szolgáltatócégek szerint a Tesco nyeli le, hiszen őket is megsarcolja. Állítólag emberenként és óránként 150 Ft-ot kell fizetniük a Tesconak, ezért kénytelenek voltak árat emelni. (A Tesco ezt cáfolta, de szerintük a szerződés részletei nem tartoznak a kívülállókra.)
A pórul jártak a GVH-hoz fordultak, ahol jelenleg is vizsgálat folyik.
Lapinformációk szerint egyébként több világmárkát képviselő cég sem volt hajlandó szerződést aláírni a Tesco által kijelölt cégekkel. A hipermarketóriás még több óriáscéggel sem állapodott meg a 2006-os beszállítás feltételeiről, azt azonban még a Tesco sem engedheti meg magának, hogy egységeiben ne legyen kapható pl. a Coca Cola. (Magyar Hírlap)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


