21 °C Budapest

Nagy pénz, nagy foci

Pénzcentrum
2005. december 19. 14:50

A 2006-os Labdarúgó Világbajnokság hivatalos támogatója, a MasterCard Europe bejelentette, hogy további két európai futball esemény támogatására szerződött az UEFA, Európai Labdarúgó Szövetséggel. A megállapodás létrejötte egy 14 éves kiemelkedően sikeres együttműködés folytatását jelenti, melynek keretében a 2006-2009-ig terjedő négy évben a kártyatársaság a Bajnokok Ligája hivatalos támogatója lesz valamint a 2008-as Európa-bajnokságot is hivatalos szponzorként jegyzi majd.

A 2006-os Labdarúgó Világbajnokság hivatalos támogatója, a MasterCard Europe bejelentette, hogy további két európai futball esemény támogatására szerződött az UEFA, Európai Labdarúgó Szövetséggel. A megállapodás létrejötte egy 14 éves kiemelkedően sikeres együttműködés folytatását jelenti, melynek keretében a 2006-2009-ig terjedő négy évben a kártyatársaság a Bajnokok Ligája hivatalos támogatója lesz valamint a 2008-as Európa-bajnokságot is hivatalos szponzorként jegyzi majd.
 
A Bajnokok Ligája és az Európa-bajnokság népszerűsége gyors növekedést mutat, mióta 1992-ben a MasterCard támogatni kezdte az UEFA eseményeit. Mára az Európai Labdarúgó Szövetség bajnokságait a világ legnagyobb sporteseményei között tartják számon. A versenyek népszerűségét jól mutatja, hogy az UEFA BL közönsége közel 50%-a Európán kívüli országokból érkezik.
Hajdú Gyula, a MasterCard Közép-Kelet Európai Regionális Marketing Igazgatója hangsúlyozta: „A MasterCard globális márka, ugyanakkor nagyon erős európai gyökerekkel rendelkezik. Az UEFA bajnokságait övező, minden országban tapasztalható kimagasló érdeklődés teljes mértékben elősegíti a MasterCard üzleti céljainak teljesítését. Míg a labdarúgó-világbajnokság támogatása a cég globalitását fejezi ki, az Európa-bajnokság támogatásával a MasterCard az „öreg kontinens” jelenlegi és jövőbeli kártyabirtokosaihoz jut el”
A MasterCard Europe az Európa-bajnokságot 1992 óta támogatja, az UEFA Bajnokok Ligája szponzoraként pedig 1994 óta vállal szerepet. A meghosszabbított szerződés alapján a MasterCard mindkét eseményen kizárólagos szponzori jogokkal rendelkezik majd a fizetési szolgáltatás szektorban működő vállalatok között. A szerződés aláírásával a Női Európa-bajnokság, az U21-es Európa-bajnokság és a Futsal Európa-bajnokság is a MasterCard szponzorációs portfoliójának részét képezi majd.
Világbajnokság szponzoráció - A MasterCard International és a FIFA kapcsolata
A MasterCard International az 1990-es, Olaszországban megrendezett Világbajnokság támogatásával kezdte együttműködését a FIFA, Nemzetközi Labdarúgó Szövetséggel. Míg az 1990-es bajnokság során a MasterCard még csupán a VB „Hivatalos Bankkártyája” volt, az 1994-es egyesült államokbeli versenyen már hivatalos szponzorként jelent meg.
A MasterCard globális márkaüzenetét a nemzetközi labdarúgás támogatásával közvetíti, melyet 240 millió játékos és milliárdot is meghaladó néző kísér figyelemmel. Ezért FIFA és az UEFA eseményeinek támogatása stratégiai fontosságú a MasterCard számára. A sport iránt világszerte érdeklődők sokszínűsége, változatos kulturális és társadalmi identitása jó eszköz a globális MasterCard márkaépítésére.
2002-es Világbajnokság összesített nézőszáma 29 milliárd volt. A 64 világbajnoki mérkőzés közvetítése összesen 41 435 óra adásidőt töltött ki világszerte, ami 39%-os növekedést jelent 1998-hoz képest. A 2002-es VB döntőt - Brazília és Németország összecsapását - 1,5 milliárd néző kísérte figyelemmel.
Előzetes becslések szerint a 2006-os németországi Világbajnokság összesített nézőszáma nem kevesebb, mint 35 milliárd lesz.
További FIFA események a MasterCard támogatásával:
  • FIFA Női-világbajnokság
  • Dél-amerikai FIFA VB-selejtező
  • CONMEBOL Copa America
  • FIFA U17
  • FIFA Ifjúsági VB
  • FIFA Konföderációs-kupa
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 17. kedd
Laura, Alida
25. hét
EZT OLVASTAD MÁR?