12 °C Budapest

Nagy pénz, nagy foci

Pénzcentrum
2005. december 19. 14:50

A 2006-os Labdarúgó Világbajnokság hivatalos támogatója, a MasterCard Europe bejelentette, hogy további két európai futball esemény támogatására szerződött az UEFA, Európai Labdarúgó Szövetséggel. A megállapodás létrejötte egy 14 éves kiemelkedően sikeres együttműködés folytatását jelenti, melynek keretében a 2006-2009-ig terjedő négy évben a kártyatársaság a Bajnokok Ligája hivatalos támogatója lesz valamint a 2008-as Európa-bajnokságot is hivatalos szponzorként jegyzi majd.

A 2006-os Labdarúgó Világbajnokság hivatalos támogatója, a MasterCard Europe bejelentette, hogy további két európai futball esemény támogatására szerződött az UEFA, Európai Labdarúgó Szövetséggel. A megállapodás létrejötte egy 14 éves kiemelkedően sikeres együttműködés folytatását jelenti, melynek keretében a 2006-2009-ig terjedő négy évben a kártyatársaság a Bajnokok Ligája hivatalos támogatója lesz valamint a 2008-as Európa-bajnokságot is hivatalos szponzorként jegyzi majd.
 
A Bajnokok Ligája és az Európa-bajnokság népszerűsége gyors növekedést mutat, mióta 1992-ben a MasterCard támogatni kezdte az UEFA eseményeit. Mára az Európai Labdarúgó Szövetség bajnokságait a világ legnagyobb sporteseményei között tartják számon. A versenyek népszerűségét jól mutatja, hogy az UEFA BL közönsége közel 50%-a Európán kívüli országokból érkezik.
Hajdú Gyula, a MasterCard Közép-Kelet Európai Regionális Marketing Igazgatója hangsúlyozta: „A MasterCard globális márka, ugyanakkor nagyon erős európai gyökerekkel rendelkezik. Az UEFA bajnokságait övező, minden országban tapasztalható kimagasló érdeklődés teljes mértékben elősegíti a MasterCard üzleti céljainak teljesítését. Míg a labdarúgó-világbajnokság támogatása a cég globalitását fejezi ki, az Európa-bajnokság támogatásával a MasterCard az „öreg kontinens” jelenlegi és jövőbeli kártyabirtokosaihoz jut el”
A MasterCard Europe az Európa-bajnokságot 1992 óta támogatja, az UEFA Bajnokok Ligája szponzoraként pedig 1994 óta vállal szerepet. A meghosszabbított szerződés alapján a MasterCard mindkét eseményen kizárólagos szponzori jogokkal rendelkezik majd a fizetési szolgáltatás szektorban működő vállalatok között. A szerződés aláírásával a Női Európa-bajnokság, az U21-es Európa-bajnokság és a Futsal Európa-bajnokság is a MasterCard szponzorációs portfoliójának részét képezi majd.
Világbajnokság szponzoráció - A MasterCard International és a FIFA kapcsolata
A MasterCard International az 1990-es, Olaszországban megrendezett Világbajnokság támogatásával kezdte együttműködését a FIFA, Nemzetközi Labdarúgó Szövetséggel. Míg az 1990-es bajnokság során a MasterCard még csupán a VB „Hivatalos Bankkártyája” volt, az 1994-es egyesült államokbeli versenyen már hivatalos szponzorként jelent meg.
A MasterCard globális márkaüzenetét a nemzetközi labdarúgás támogatásával közvetíti, melyet 240 millió játékos és milliárdot is meghaladó néző kísér figyelemmel. Ezért FIFA és az UEFA eseményeinek támogatása stratégiai fontosságú a MasterCard számára. A sport iránt világszerte érdeklődők sokszínűsége, változatos kulturális és társadalmi identitása jó eszköz a globális MasterCard márkaépítésére.
2002-es Világbajnokság összesített nézőszáma 29 milliárd volt. A 64 világbajnoki mérkőzés közvetítése összesen 41 435 óra adásidőt töltött ki világszerte, ami 39%-os növekedést jelent 1998-hoz képest. A 2002-es VB döntőt - Brazília és Németország összecsapását - 1,5 milliárd néző kísérte figyelemmel.
Előzetes becslések szerint a 2006-os németországi Világbajnokság összesített nézőszáma nem kevesebb, mint 35 milliárd lesz.
További FIFA események a MasterCard támogatásával:
  • FIFA Női-világbajnokság
  • Dél-amerikai FIFA VB-selejtező
  • CONMEBOL Copa America
  • FIFA U17
  • FIFA Ifjúsági VB
  • FIFA Konföderációs-kupa
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem