Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Az Aldi 2017-től kezdve a MOL-tól vásárolt zöldárammal biztosítja valamennyi magyarországi létesítményének áramigényét.
Az idei évtől az Aldi magyarországi üzlethálózata, a biatorbágyi 52 ezer négyzetméteres logisztikai központja és a központi igazgatás épülete egyaránt zöldáramra, vagyis megújuló energiaforrásokból - így például mezőgazdasági hulladékból, biomasszából vagy napenergiából - előállított villamos energiára vált. Az áruházlánc a MOL első olyan áramkereskedelmi ügyfele, amelynek kizárólag zöldáramot biztosít.
A MOL-csoport 2010 óta rendelkezik villamosenergia-kereskedelmi engedéllyel, saját villamosenergia-igényén túl más nagyfogyasztókat is kiszolgál. Mintegy 1,7 TWh-ás áramértékesítésével a nem lakossági szolgáltatók közül az egyik legnagyobb forgalmat bonyolítja le, és ötödik éve biztosítja az Aldi magyarországi áramellátását.
A MOL 2030 stratégiájában jelentős szerepet szán az új, innovatív üzleteknek. Ennek egyik eleme lehet a külső ügyfelek részére történő áramértékesítés, akár megújuló, akár hagyományos energiaforrásokkal.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








