Fast fashion background with pile of cheap, low quality clothes. Garment made in unjust, inhumane conditions idea. Environmental impact, carbon emissions concept

Óriási bejelentést tett a Zalando: ez a magyar vásárlókat is komolyan érinti

2024. május 7. 15:15

A Zalando az első negyedévben növekedést és javuló nyereségességet ért el, köszönhetően a választék minőségének növelésére, az életstílus-kínálat bővítésére, a vásárlói élmény inspirálóbbá tételére és a logisztikai partnerségek szélesítésére alapuló aktualizált stratégiájának sikeres megvalósításának - ismertette eredényeiet a Zalando.com. .

A Zalando, mint az egyik legnagyobb páneurópai divat- és életmód e-kereskedelmi platform, jelentős növekedést és javuló nyereségességet ért el az év első negyedévében. A vállalat sikereit az aktualizált stratégiájának köszönheti, amely a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) növekedési vektorokra összpontosít. Az első negyedév során a bruttó árumennyiség (GMV) 1,3%-kal, 3,3 milliárd euróra nőtt, míg a bevétel 2,2 milliárd eurót tett ki. A korrigált EBIT 28,3 millió euróra emelkedett, ami jelentős javulást mutat az előző év azonos időszakához képest.

Dr. Sandra Dembeck pénzügyi igazgató szerint az ügyfelek és partnerek pozitív visszajelzése megerősíti a stratégia sikerét. A B2C szegmensben a vállalat különös figyelmet fordított a minőségi választék bővítésére és az inspiráló vásárlói élmény javítására. Példaként említhető az "On" prémium sportmárka bevezetése 22 piacon és egy új mérettanácsadás eszköz alkalmazása Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban.

Az életstílus-kínálat terjeszkedése is eredményes volt, többek között egy exkluzív kapszulakollekció indításával "Cinema Club" néven az Aspesi olasz tervezőmárkával együttműködve. Az új Designer-élmény tovább erősítette a Zalando pozícióját a luxus divat területén. A tartalom integrálása a kereskedelembe szintén fontos szerepet játszik a B2C stratégiában. A Zalando Assistant új funkciója lehetővé teszi a hangalapú interakciót, míg a Trend Spotter inspirálja a vásárlókat Európa legnagyobb divatfővárosaiban uralkodó trendekkel.

A B2B üzletágban további öt partner csatlakozott a ZEOS többcsatornás teljesítéshez, így bővülve 27 kereskedőre. Ezen felül egy sikeres belga női ruházati márka, LolaLiza is bővítette együttműködését a Zalandóval. Az első negyedéves teljesítmény alapján a Zalando megerősíti 2024-re vonatkozó előrejelzését: GMV és bevételnövekedést vár 0%-5% közötti tartományban, valamint nyereséges növekedést tervez elérni 380 millió euró és 450 millió euró közötti korrigált EBIT-tel.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Tücsökfehérjéből készít proteinszeletet a magyar orvostanhallgató, a Cápák között befektetője is beszállt az üzletbe (x)

Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.

A legnagyobb hazai filmfesztiválon mutatkozik be a közösségi finanszírozásból megvalósult kisjátékfilm

A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.

Üzleti ötletek tesztelése: ezt kell tenned, hogy befutó legyen a kampányod a közösségi piactéren

Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.

Meglepő dolgokat rejt egy kamasz naplója 2024-ben: less bele, a te gyereked is érintett!

Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.

NAPTÁR
Tovább
2024. június 17. hétfő
Laura, Alida
25. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?
Felújítási támogatás - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető lakásfelújítási támogatásról.
Most nem