A 4iG Csoport megvásárolja a Netfone Telecomot.

A Zalando az első negyedévben növekedést és javuló nyereségességet ért el, köszönhetően a választék minőségének növelésére, az életstílus-kínálat bővítésére, a vásárlói élmény inspirálóbbá tételére és a logisztikai partnerségek szélesítésére alapuló aktualizált stratégiájának sikeres megvalósításának - ismertette eredényeiet a Zalando.com. .
A Zalando, mint az egyik legnagyobb páneurópai divat- és életmód e-kereskedelmi platform, jelentős növekedést és javuló nyereségességet ért el az év első negyedévében. A vállalat sikereit az aktualizált stratégiájának köszönheti, amely a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) növekedési vektorokra összpontosít. Az első negyedév során a bruttó árumennyiség (GMV) 1,3%-kal, 3,3 milliárd euróra nőtt, míg a bevétel 2,2 milliárd eurót tett ki. A korrigált EBIT 28,3 millió euróra emelkedett, ami jelentős javulást mutat az előző év azonos időszakához képest.
Dr. Sandra Dembeck pénzügyi igazgató szerint az ügyfelek és partnerek pozitív visszajelzése megerősíti a stratégia sikerét. A B2C szegmensben a vállalat különös figyelmet fordított a minőségi választék bővítésére és az inspiráló vásárlói élmény javítására. Példaként említhető az "On" prémium sportmárka bevezetése 22 piacon és egy új mérettanácsadás eszköz alkalmazása Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban.
Az életstílus-kínálat terjeszkedése is eredményes volt, többek között egy exkluzív kapszulakollekció indításával "Cinema Club" néven az Aspesi olasz tervezőmárkával együttműködve. Az új Designer-élmény tovább erősítette a Zalando pozícióját a luxus divat területén. A tartalom integrálása a kereskedelembe szintén fontos szerepet játszik a B2C stratégiában. A Zalando Assistant új funkciója lehetővé teszi a hangalapú interakciót, míg a Trend Spotter inspirálja a vásárlókat Európa legnagyobb divatfővárosaiban uralkodó trendekkel.
A B2B üzletágban további öt partner csatlakozott a ZEOS többcsatornás teljesítéshez, így bővülve 27 kereskedőre. Ezen felül egy sikeres belga női ruházati márka, LolaLiza is bővítette együttműködését a Zalandóval. Az első negyedéves teljesítmény alapján a Zalando megerősíti 2024-re vonatkozó előrejelzését: GMV és bevételnövekedést vár 0%-5% közötti tartományban, valamint nyereséges növekedést tervez elérni 380 millió euró és 450 millió euró közötti korrigált EBIT-tel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


