A SpaceX tervezett tőzsdére lépése akár 1 billió dolláros értékelést is hozhat a vállalatnak, amely Elon Musk Mars-misszióját finanszírozná.
Ezek most a világ legértékesebb márkái: élre tör a Tesla, kapaszkodik fel a Red Bull, lecsúszott a Zoom
Immár a tizedik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában. A 100 vállalatot rangsoroló "Best Global Brands" globális márkarangsorban a cég márkaértéke 482,2 milliárd dollár, 18 százalékkal több a tavalyinál. A lista második helyén a Microsoft áll, márkaértéke 32 százalékkal 278,3 milliárd dollárra nőtt. A harmadik helyezett Amazon márkaértéke 10 százalékkal 274,8 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik a Google, amelynek értéke 28 százalékkal 251,75 milliárd dollárra emelkedett, az ötödik pedig a Samsung, 17 százalékos növekedéssel 77,7 milliárd dollárra.
A hatodik helyezett a Toyota 10 százalékos márkaérték növekedéssel 59,8 milliárd dollárra, a hetedik a Coca-Cola, amelynek a márkaértéke tavalyhoz hasonlóan idén is 57,5 milliárd dollár. A listán a nyolcadik a Mercedes-Benz 10 százalékos értéknövekedéssel 56,1 milliárd dollárra, a kilencedik a Disney 14 százalékos növekedéssel 50,3 milliárd dollárra. A tízes listát a Nike zárja, amelynek a márkaértéke 18 százalékkal 50,3 milliárd dollárra emelkedett. A McDonald's kiesett a top 10-ből, márkaértéke 6 százalékkal 48,65 milliárd dollárra nőtt. Ezzel egy időben a Nike először került be a legjobb tíz közé.
A top 100 márka összértékének 53 százalékát adta a lista első tíz helyezettje. A top 100 márka összértéke 3088 milliárd dollárra nőtt a tavalyi 2667 milliárd dollárról, azaz 16 százalékkal emelkedett, az Interbrand-mutató először haladta meg a 3 ezer milliárd dollárt. A legjelentősebb értéknövekedést a Microsoft, a Tesla és a Chanel márkák mutatták, mindegyik 32 százalékkal drágult.
A top 100 idén három résztvevővel bővült: Airbnb (54. hely), Red Bull (64. hely) és Xiaomi (84. hely). Ugyanakkor az Uber, a Zoom és a John Deere lekerült a listáról. A rangsor első közzétételekor, 2001-ben a top 100 márka összértéke 988 milliárd dollár volt, az összeg azóta mintegy háromszorosára nőtt.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








