A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Akár százezres összeget is megkereshet a YouTube videóival Elek Zoltán, aki a Videó Infó 1nevű csatornán publikálja alkotásait. Ugyanakkor pontosan nem tudni, hogy mennyi pénzt kaphat, mivel nem csak a Google-reklámok után vannak bevételei.
Rengeteg embert foglalkoztat a kérdés, hogy mennyit is kereshetnek az ország legnézettebb YouTube videósai, például az elmúlt hetekben a hazai internetet letaroló Videó Infó 1 csatorna. Bár a tartalmának minősége eléggé megosztja a nézőközönséget, de a tények magukért beszélnek: Elek Zoltán csatornája ma már több mint 84 ezer feliratkozóval rendelkezik, ami elég nagy potenciált jelent a reklámozóknak. Most egy kalkulátor segítségével próbáljuk durván megbecsülni, hogy mennyi pénzt kaszálhat a Békés megyei férfi a főzős, kicsomagolós videóival.
Heló, heló, heló sziasztok!
Zoltán csatornája mára annyira felfutott, hogy az egyik YouTube statisztikákkal foglalkozó oldal szerint naponta átlagosan 92 ezer ember tekinti meg a videóit, és naponta átlagosan kb. 1500-an iratkoznak fel a Videó Infó 1-re, hogy ne maradjanak le a legfrissebb, indukciós főzőlapon elkészített finomságról, vagy a legutóbbi ajándékcsomag kibontásáról. A Socialblade számításai szerint az elmúlt 30 napban több mint 43 ezer ember iratkozott fel Elek Zoltán csatornájára, és majdnem 2,8 millió megtekintést hoztak a videói.
A YouTube és a Google sokáig nem verte nagy dobra, hogy mennyit fizet a videósoknak a reklámok után, de már nagyjából körvonalazódik a dolog. Legalábbis az Influencer marketingHUB nevű, szintén YouTube videósokkal foglalkozó oldal szerint nagyjából úgy megy a kifizetés, hogy a a Google lefölözi az egyes csatornák reklámbevételeinek 45 százalékát, 55-öt pedig elutal a videósnak.
A Socialblade becslése szerint Elek Zoltán nagyjából 690 és 11 ezer dollár között kereshet havonta a csatornáján futó reklámokkal, amennyiben mindenki megnézi őket - a szórás vélhetően azért ilyen nagy, mert rengeteg mindentől függ, hogy mennyi pénzt kap egy influencer a YouTube reklámok után. Az említett összegből még lejön 45 százalék, a Google sápja miatt. Így pedig a Videó Infó 1 havi bevételei 379,5 és 6050 dollár között mozoghatnak, de mi számoljunk most a legkevesebbel. Így forintosítva kijön, hogy a reklámokból akár 108 ezer forint is összejöhet egy hónapban, az 1,7 millió forintos maximális összeget vélhetően nem éri el a békési amatőr szakács.
Máshonnan is dől a zseton
Ahogyan az ismertebb magyar videósok, úgy Elek Zoltánnak sem a YouTube által fizetett reklámok jelentik a legnagyobb bevételt, hanem például a fizetett promóciók, a termékmegjelenítések. A Videó Infó 1-en is rengeteg "csomagbontós" videó van már, és nem csak élelmiszereket szokott kapni a rajongóktól: mindenféle konyhai eszköz, gép is érkezett már Elek Zoltán fiókjába, és még egy több tízezres akciókamerát is küldött neki az egyik webáruház.
Emellett egyre többször feltűnik a videók alján a termékmegjelenítésről tájékoztató felirat is. Ezekről a promóciókról nincs pontos árlista, egyénileg állapodnak meg a cégek a videósokkal - vagy pénzt kapnak cserébe, vagy a bemutató videó után meg is tarthatják az eszközt. Mindenesetre ebből is jócskán hullhatott Elek Zoltánnak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Mester újabb videóiban rendre elmondja, hogy egy olyan céggel kötött szerződést, amely a magyar videósok grafikáival ellátott termékeket árul. Ebből is kap százalékot, a bolt állítása szerint Elek Zoltán minden termék után megkapja a "jutalékát". Arról ugyan nincs szó, hogy ez mennyi pénzt is jelent, de azt megnéztük, hogy mennyiért árulják a különféle, Videó Infó 1-es grafikákkal ellátott termékeket. Olyan iskolatáskát, amelyen Elek Zoltán aranyköpéseit olvashatjuk, vagy a Mester megrajzolt képmása köszön vissza, már 7990 forintért lehet rendelni, a kisebb hátizsákok 7190-be kerülnek. Pulóvereket 6000-6780 forint között lehet venni, a pólókat 4-5 ezer forintért. Emellett más, kisebb ajándéktárgyakat is árul a bolt. Ha azt nézzük, hogy a Videó Infó 1 csatornának több mint 84 ezer feliratkozója van, Zoli bácsi már azzal szépen haszálhat, ha csak 500-1000 forintot kap egy-egy eladott termék után.
Megkérdeztük a boltot, hogy általában milyen konstrukciókkal szoktak szerződni a videósokkal, és, hogy mennyi fogy a Videó Infós termékekből. Azt is próbáltuk megtudni, hogy melyik magyar videós cuccait viszik a legjobban - egyelőre nem válaszoltak, de amit igen, közöljük.
Összegezve tehát: nagyon nehéz megmondani, hogy mennyit kereshet a videózással Elek Zoltán - vagy akármelyik jutuber -, mert rengeteg tényező alakítja a javadalmazást. Annyi viszint biztosnak tűnik, hogy ha az embernek van elég nézője, akkor elég jövedelmező tud lenni az ismertség.
A legnépszerűbb magyar videósok a reklámbevételei
Ha már fent jártunk a statisztikai oldalon, megnéztük, hogy miképp alakult a hazai YouTube-rangsor a havi becsült reklámbevételek tekintetében - emlékezzünk, az összeg 55 százalékát kapják csak meg a videósok. Lássuk a számokat:
- KerekMese: 4000 - 64400 dollár (1,1 - 18,4 millió ft.) / hónap
- Videómánia - Dancsó Péter: 1900 - 30500 dollár (543 ezer - 8,729 millió forint) / hónap
- PamKutya: 1200 - 19400 dokkár (343 ezer - 5,5 millió ft.) /hónap
- Radics Peti: 1300 - 21600 dollár (371 ezer - 6,1 millió ft.) / hónap
- TheVR: 501 - 8000 dollár ( 143 ezer - 2,2 millió ft.) /hónap
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








