Súlyos vízhiánnyal és példátlan halpusztulással telt a 2025-ös év a Velencei-tónál – derül ki a Magyar Országos Horgász Szövetség (MOHOSZ) friss értékeléséből.
HelloVidék néven indította el új életmódmagazinját a Portfolio Csoport. Az oldal könnyed stílusban mutatja be a főváros határain kívüli élet sokszínűségét.
A HelloVidék tudósít a falvakban, kisvárosokban felmerülő élethelyzetekről, tanácsokat, tippeket, ötleteket ad a gazdálkodás, vállalkozás, a ház körüli és kerti teendők, a család témakörében. Az olvasókat képriportokban és videókban gazdag tartalom várja a lokális gasztronómiáról, szórakozási lehetőségekről, programokról.
"A HelloVidék más és több, mint hírportál: olyan magazin, amely bemutatja a kisvárosi, falusi élet sokszínűségét. Mert azt valljuk, hogy a magyar vidék sokkal jobban van, mint azt a legtöbben gondolják. A portál tematikájában komoly szerep jut a helyi közösséget egyben tartó identitásnak, a régi és most kialakulófélben lévő hagyományoknak, vagy épp a tetterős helyi közösségeknek és példamutató magánszemélyeknek. Emellett a portál nem titkolt célja tanácsot adni a családok hétköznapi rutinjaihoz, legyen szó a ház körüli teendőkről, a munka világáról, vagy épp arról, hogyan lehet elindítani egy saját vállalkozást." - mondta el Nagy Bálint, az induló oldal vezető szerkesztője.

"A Portfolio Csoport 20 éves működése alatt mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy hírportáljai ne csak a budapestiekhez szóljanak. Gazdasági híreink Magyarország teljes területéről érkeznek, a trendek azt mutatják, hogy egyre többen olvassák a Portfolio-t és a Pénzcentrumot a vidéki településekről. Az agrárszektor.hu-val pedig évekkel ezelőtt nyitottunk a vidék Magyarországa felé: az eredményeket nem csak az olvasottság folyamatos növekedése mutatja, hanem az is, hogy november végi két napos agrárkonferenciánkon már ezernél is több résztvevőt várunk Siófokra. Határozottan érezhető tehát, hogy igénylik a személyre szabott információkat a falvak, a kisvárosok és a megyeszékhelyek lakói is. A Portfolio Csoport rengeteg vidéki rendezvényt, konferenciát szervezett az elmúlt öt évben. Szemünk előtt zajlik a vidék fejlődése: számunkra is fontos, hogy hatékonyabb és közvetlenebb utat találjunk a vidéki olvasókhoz, hirdetőinket pedig célzottabban szolgáljuk ki." - tette hozzá Bán Zoltán, a Portfolio Csoport vezérigazgatója.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








