Miközben az innováció tovább gyorsult, azt is lehet látni, hogy a vásárlók egyre tudatosabban mérlegelik, mikor és mire érdemes költeni.
Kategóriánként 5-5 millió forintos marketingkampányt nyertek.
A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatta honlapját, amely 2015-ben a Telekom Webkönnyen szolgáltatásával, vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készítette azt el.
A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg az 5-5 millió forintot érő reklámtámogatást.
Azt, hogy bármely üzleti területen tevékenykedő cég tud magának vonzó, és népszerű honlapot készíteni, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a legtöbb szavazatért járó Közönségdíjat a Telekom a Train Hungary-nak (trainhungary.hu) adta át. A Train Hungary külföldre történő teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, akiknek a 3000 fős követőtábora 1 millió forint értékű marketing-kampány jutalomhoz segítette szavazataival a céget.

A verseny apropóját a tavaly szeptemberben bevezetett Webkönnyen szolgáltatás adta, aminek a segítségével mindössze néhány kattintással kerülhet fel az internetre az a vállalkozó, aki igénybe veszi a Telekom alkalmazását. A magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A felhasználók iparáganként különböző tematikus sablonok közül választhatnak, amelyeket igényük szerint rendezhetnek és alakíthatnak át, sőt később is pillanatok alatt változtathatnak a honlap tartalmán. Mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, havi díjas konstrukcióban.
A Webkönnyen amellett, hogy tartalmazza az alapvető weboldal készítési funkciókat és dizájnelemeket -előre megtervezett, ágazatonként variálható, látványos sablonok, többféle betűtípus, háttérképek - a minimális menüpontjainak köszönhetően könnyen áttekinthető és kezelhető, a szövegszerkesztők elvén működő felületet is kínál. A szolgáltatás csomag mindent tartalmaz, amire egy kisvállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy saját cége nevén megtalálható legyen az interneten: saját email címet, díjmentesen regisztrált domain nevet, valamint a honlap tartalmának megfelelő, rugalmasan bővülő webtárhelyet. Amennyiben a vállalkozás profiljából adódóan online is szeretne árusítani, a Webkönnyen Shop csomaggal professzionális webáruház is létrehozható, amelyen keresztül azonnal elkezdhető az online kereskedés.

A Webkönnyennel készített weboldalakat lehetőség van megosztani a legnépszerűbb közösségi oldalakon is. A Facebook publikálás funkció segítségével egyetlen kattintással generálható a már elkészített honlappal megegyező tartalmú Facebook oldal, és a honlap látogatói azonnal lájkolhatják és megoszthatják az új Facebook profilt.
A Telekom Honlapversenyre benevezett weboldalakról és a szolgáltatásról további információ elérhető a webkonnyen-honlapverseny.telekom.hu oldalon.
(x)
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







