Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály-módosítás, amely megemeli az ingyenes készpénzfelvétel értékhatárát a lakossági ügyfelek számára.
Kiderült, hol nyitnak számlát a DRB bankcsoport volt céges ügyfelei. A négy banknál több mint 7 ezer magyar vállalkozás intézte pénzügyeit, de nem mindenkinek kellett új bankot keresnie.
A DRB bankcsoport vállalati ügyfeleinek 77 százaléka rendelkezik jelenleg másik hitelintézetnél is számlával, 57 százalékuk az elmúlt másfél hónapban kényszerült új számlavezetőt választani magának. A Bisnode felmérése kiderítette, melyek a legkedveltebb bankok a DRB pórul járt vállalati ügyfeleinek szemében.
Másfél hónappal a Buda-Cash brókerház és az érdekeltségi körébe tartozó DRB bankcsoport bankjainak bukását követően a Bisnode Magyarország Kft. gyorselemzésében a bankcsoport vállalatai ügyfeleinek új bankszámlanyitási preferenciáit vizsgálta.
A DRB bankcsoport bankjainál összesen 7639 vállalkozás vezetett számlát március elején, amikor a Magyar Nemzeti Bank (MNB) visszavonta a brókerbotrányban érintett 4 bank engedélyét. A 7639-ből csaknem 5700 cég kizárólag a DRB bankcsoport ügyfele volt, más banknál nem vezetett számlát.
Elsőre ez a szám rendkívül alacsonynak tűnhet, ám ha figyelembe vesszük, hogy azoknak a vállalkozásoknak, akik nem nyitottak új bankszámlát március eleje óta, csaknem a fele már rendelkezett korábbról más hitelintézeteknél aktív bankszámlával, máris sokkal szebb képet kapunk.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az új bankszámlát nyitó vállalkozások körében végzett vizsgálatunk során kiderült, hogy a számlanyitások számát tekintve az OTP volt a legnépszerűbb a korábbi DRB ügyfelek körében, több mint 1250 új bankszámlával. A K&H 840 új számlájával került a második helyre, a dobogó harmadik fokát pedig a Raiffeisen szerezte meg 360 új bankszámlával. Ezen bankok népszerűsége nem okozott nagy meglepetést, hiszen országos viszonylatban is ők uralják a dobogót a március óta nyitott vállalati bankszámlák terén.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








