A piaci átlagot jóval meghaladó ütemben, 17 százalékkal nőtt tavaly a hitelállomány a CIB Bank KKV üzletágában.
Rosszul kalkulálnak azok a kereskedők, akik a régi, ismert módszerekkel próbálják meg kijátszani az online pénztárgépek új rendszerét. Erre engednek következtetni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ellenőrzési eredményei - írja a Magyar Nemzet.
Sokféle trükkel próbálkoznak azok, akik ki akarják játszani az adóhatóságot. Egyesek számítógéppel nyomtatott, nyugtához hasonló iratot adnak ügyfeleiknek abban bízva, hogy lépésük nem szúr szemet a hatóságnál. Arra is akad emellett példa, hogy némelyek régi pénztárgépüket is használják az új mellett, mások meg egyszerűen semmilyen iratot nem adnak át egy-egy üzlet után a vevőnek, megrendelőnek. Az efféle kísérleteket azonban a nemrégiben bevezetett szisztéma könnyűszerrel kiszűri, az adóhivatal pedig az érintetteket rendre felelősségre is vonja.
Aszalós Andrea, a NAV sajtóreferense szerint az adóellenőrök - célzott ellenőrzés keretében - egyre több olyan vállalkozást keresnek fel és számoltatnak el, amelyeknél túlságosan alacsony forgalmat mutattak a hatósághoz elektronikus úton beérkező adatok. Információkat - kezdte - valamennyi új pénztárgép küld a NAV-nak. A kapott értékek alapján megállapítható, hogy egy bizonyos településen, városrészben, utcában milyen forgalmat bonyolítanak le az üzletek. De rögzíthető az is, hogy egy bizonyos bolttípust - például az adott megyében, városban - egy-egy időszakban hányan keresnek fel. Vizsgálatot leginkább azoknál a gazdasági szereplőknél érdemes tartani, ahol az összehasonlító adatokhoz viszonyítva gyanúsan alacsony a kibocsátott nyugták száma, értéke. A bevétel eltitkolására így előbb vagy utóbb bizonyosan fény derül.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok