Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Marhahúsként adott el több tonna színezett sertéshúst Svédországba egy magyar cég, a svéd Aftonbladet nevű lap szerint. A hús az állaga miatt lett gyanús, a bevizsgáláskor kiderült, hogy a sertéshúsba színezéket fecskendeztek, hogy drágább marhahúsnak tűnjön - írja az Index.
A csalás a lap szerint egészségügyi szempontból is rendkívül veszélyes, mert a marhahúsnál gyakori, hogy nem teljesen átsütve készítik el, a nyers disznóhús azonban jelentős kockázatokat hordoz. Betegséget okozhat például a nyers húsban lévő élősködő, a trichina nevű, szabad szemmel nem látható parányi fonalféreg. Az ügyben a svéd élelmiszerügyi hatóság is vizsgálódik.
A húst Svédországban értékesítő vállalkozó azzal védekezett, hogy őt is becsapták, a 30-40 tonna magyar sertéshúst már neki is marhaként adták el.
A svéd lap cikke szerint a szállítmány a Filetto nevű magyar cégtől érkezett az országba. Ez a az a Filetto Kft., amely honlapján a termékei között fagyasztott sertés-, marha- és borjúhúsokat sorol fel. A cégnél telefonos érdeklődésünkre annyit közöltek: valóban az ő termékükről van szó, és az ügyben valóban folyik egy vizsgálat.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


