A Naponta Kft. megvásárolja a Cerbona Zrt. székesfehérvári gyárát, a vállalkozás erről írt alá szerződést a Cerbonát felszámoló Agro Alba Zrt.-vel - közölte a vevő hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint ezzel a Cerbona teljes extrudált üzletága, maga a márka és nem utolsósorban 84 munkahely megmenekült a felszámolástól. Székesfehérváron állítják elő a cég extrudált termékeit, elsősorban müzliket és müzliszeleteket, továbbá gabonapelyheket és chipseket.
Az üzemre áprilisban írt ki tendert a felszámoló 1,5 milliárd forintos kikiáltási áron. A vevő, a Naponta Kft. 2011 óta gyártja a Cerbona extrudált termékeit.
A Cerbona márkanév 1988 óta jelen van a hazai piacon. A korábban 400 főt foglalkoztató Cerbona Zrt. csődjét 2010 októberében jelentették be. A három üzletágból, a malomiparból, a tésztagyártásból és az extrudált termékek előállításából álló társaság több mint 6 milliárd forint adósságot halmozott fel. A beszállítók már nem hitelezték tovább a tevékenységét, a cég alapanyagot ekkor már csak készpénzért kapott, azzal viszont nem rendelkezett.
Pókecz Attila, a Naponta Kft. ügyvezetője a közleményben kifejtette, hogy a bedőlt cég 1,5-2 milliárdos szállítói tartozást hagyott maga után, és a bizalmatlanná vált beszállítók kezdetben csak készpénzért adtak alapanyagot. Ez rendkívül finanszírozás-igényessé tette a gyártást, de a Naponta Kft. képes volt saját erőből, bankhitel nélkül újraindítani a termelést.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A vállalat forgalma tavaly 1,1 milliárd forintot ért el, az idén már megközelíti a 2 milliárd forintot, és a várakozások szerint 100 millió forint feletti adózott nyereséget termel 2012-ben.
Az ügyvezető igazgató szerint a keleti országokban megmaradtak a vállalat korábbi jó kapcsolatai, de a fejlett piacokon is tervezik a megjelenést. A társaság ennek érdekében új termékeket fejleszt, másokat pedig átcsomagolással akar újrapozícionálni és alkalmassá tenni a külföldi megjelenésre.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








