A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) márciusban kezdi közölni a fogyasztóvédelmi jogszabályokat betartó vállalkozások pozitív listáját.
A szakmai bizottság döntése alapján pozitív minősítést az a vállalkozás kaphat, amely a kijelölt vizsgálatokon - például az árfeltüntetés és árfelszámítás, a szavatosság és jótállás, a vásárlók könyvébe tett bejegyezések intézése, az idegenforgalom ellenőrzésekor - megfelelt a jogszabályoknak, ezen kívül bármely vállalat kérhet átfogó fogyasztóvédelmi vizsgálatot cégénél.
A jogszabályokat betartó vállalakozásokat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság nyilvánosságra hozza, és jogkövető fogyasztóvédelmi magatartásáról a vállalkozás tanúsító oklevelet kap.
Februárban a hatóság bevezeti a hétvégi telefonos ügyfélszolgálatot is, ahol a fogyasztók és vállalkozások egyaránt kérhetnek fogyasztóvédelmi tanácsot, segítséget. A Nemzetgazdasági Minisztérium és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szándékai szerint a pozitív lista és a hétvégi telefonos ügyfélszolgálat nemcsak a fogyasztóvédelmet, hanem a gazdaságfejlesztést is szolgálja.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








